Tack för det här läsåret.

Hej!

Vi är framme vid läsårets final, skolavslutningen.

Ett läsår har gått. Som vanligt tycker merparten av oss vuxna att tiden springer iväg och att vi inte riktigt hänger med när eleverna växer så det knakar. Vi har många gånger under detta läsåret berömt våra elever och det arbete som samtliga lägger ner i skolan. Det vill vi verkligen framhålla nu när vi summerar läsåret, att den uppfattningen är fortsatt stark. En viktig pusselbit i vårt arbete med att skapa en så bra undervisning och skolgång som möjligt för våra elever är vårt samarbete med er vårdnadshavare.

Därför vill vi passa på att tacka så mycket för gott samarbete under även detta läsår. Ni är viktiga för oss.

Många roliga, svåra, utmanade saker, ja listan kan göras lång på vad vi gjort under detta läsår. Men nu ser vi fram emot härliga sommardagar och att sedan välkommna våra elever tillbaka efter ett skönt sommarlov den 22 augusti.

Hälsningar alla oss på Noretskolan F-6.

Dagens lärarlag i brännbollsmatchen mot eleverna i årskurs 6.
Senast uppdaterad: 8 juni 2023