Tack för denna termin.

Hej alla vårdnadshavare!

Alla vi som arbetar här på skolan vill rikta ett stort tack för gott samarbete med er vårdnadshavare under hösten. Eleverna arbetar på engagerat och motiverat med sitt skolarbete och vi prioriterar vårt arbete med trygghet och studiero för skapa de bästa förutsättningarna till trivsel och inlärning. Det är viktigt att ha roligt på vägen och idag har alla härliga elever och våra fantastiska lärare dansat runt vår stora julgran som står ute på skolgården. Våra musikanter Jesper och Nenne har spelat och sjungit till dansen, som blev en rolig avslutning på denna termin. Just i detta nu börjar eleverna lämna skolan för jullov och efter en skön julledighet ser vi fram emot att välkomna alla elever tillbaka den 11 januari kl 8.20.

Ett stort tack från oss alla med en önskan om att alla får en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År.

Rektor Cecilia Grudd med personal.

Senast uppdaterad: 21 december 2021