Erbjudande om lovskola i Mora kommun

Lovskola erbjuds till alla elever i årskurs 8 och 9 och kommer att arrangeras på Noretskolan. Andra tillfället för lovskola under vårterminen 2022 är: Påsklovet, tisdagen den 19 april, onsdagen den 20 april och torsdagen den 21 april. Tiderna för lovskola kommer att vara 8:00 – 13:30, inkl. lunch.

Det går bra att delta alla dagar, enstaka dagar eller dela av dag. Det är dock viktigt att eleverna anmäler om de ska äta lunch.

Anmälan till lovskolan görs till Jonathan Vallin: jonathan.vallin@mora.se senast onsdagen den 13/4

I anmälan skall det framgå vilka dagar som eleven skall delta på lovskola, vilka ämnen eleven vill jobba med och om eleven önskar äta lunch. Det är också viktigt att ni anger kontaktuppgifter till minst en vårdnadshavare.

OBS! På lovet är de flesta dörrar på skolan låsta men under lovskolan kommer ingången vid s-korridoren vara öppen.

Vänligen, Josephine Seveborg Rektor, Noretskolan 7-9

Senast uppdaterad: 4 april 2022