Välkommen att boka utvecklingssamtal

Instruktion för att boka utvecklingssamtal. Bokningen är öppen fram till den 13/3.

Hej,

Jag vill hälsa Er välkomna till vårens utvecklingssamtal på Noretskolan 7-9 tisdagen den 15 och onsdagen den 16 mars. Samtalen är på eftermiddagen och därför slutar alla elever klockan 12:30 båda dagarna. Till skillnad från höstterminens utvecklingssamtal får ni nu boka tid med de ämneslärare som ni vill träffa. Varje samtal är 15 minuter och ni bokar genom att följa instruktionen nedan eller genom att titta på denna instruktionsfilm. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Mitterminsbedömningen som ämneslärarna gjort har sammanställts till ett omdöme som skickas hem till vårdnadshavare under vecka 9 och är en samlad bedömning i de ämnen som eleven läst. Om eleven riskerar att inte uppnå målen i ämnet skrivs också en betygsvarning längst ut i den högra spalten på omdömet. Tidigare har betygsvarningen skickats separat men nu sammanställs allt i samma dokument. Betygsvarningen beskriver varför eleven riskerar att inte uppå betyg samt en plan för hur eleven skall uppnå E-nivå i ämnet. Har ni specifika frågor om omdömet kontakta respektive ämneslärare.

Välkommen att boka utvecklingssamtal.

Väl mött,
Josephine Seveborg, rektor Noretskolan 7-9

Instruktion för bokning av utvecklingssamtal

1. Bestäm vilka lärare ni önskar ha utvecklingssamtal med - varje samtal är 15 minuter.
  2. Klicka på läraren/lärarna en i taget för att komma till lärarens bokningssida.
  3. Bläddra i kalendern till rätt datum - 15 och 16 mars.
  4. Välj tid och följ instruktionerna på bokningssidan. Skriv in ditt barns namn och klass.
  5. Anteckna och kom ihåg tiden för ert samtal.

Klicka här Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. om du vill titta på en instruktionsfilm.

Boka utvecklingssamtal med din lärare här:

Helene Haga - engelska Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Anneli Mattsson Kershaw - engelska Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Maria Henriksson - engelska, franska Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Anders Lindekrantz - idrott och hälsa Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Martina Norlin - idrott och hälsa Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Magnus Sjöström - idrott och hälsa Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Sara Sundholm - matematik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Pernilla Bengtsson - matematik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Annika Eschner - matematik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Jonathan Vallin - NO, matematik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Elin Ancons - NO, matematik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Lars-Johan Hansson - NO, teknik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Kristoffer Virta - teknik, matematik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Nenne Vallin - musik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Lennart Ihrén - trä- och metallslöjd Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Linnea Nordby - textilslöjd Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Jeanette Asperén - textilslöjd Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Peter Resar - hem- och kosumentkunskap Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Christoffer Nilsson - bild Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Emilia Kershaw - bild Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Mónica Saldias Lüscher - spanska Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Ingemar Jacobsson - SO Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Ulrika Järvegård - SO Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Ingrid Leander - SO, svenska Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Magnus Strömberg - SO, svenska Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Elin Öst Eriksson - svenska Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Josefin Larsson - svenska, tyska Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Senast uppdaterad: 9 mars 2022